lördag 25 september 2010

SUR

Åh dagen börja med ett corepass på Sats. Sedan blev det en sväng till villys och rusta för att fylla på lite här hemma. Gick in på Rusta där jag skulel ha ett regntäcke till hektor som verkligen skulle komma väl till pass idag. När jag kom fram till kassan som sträckte sig så långt som in i halva butiken pga av att en kassa inte fungerade. När jag väl kom fram efter många minuter i kö visade sig att mitt kort inte fungerade (tycker det är lika pinsamt varje gång)vågade inte bli utsatt för detta en än gång så tog det säkra före det osäkra och åkte hem och kollade kontot.

Väl hemma hade jag såklart pengar som jag hade för mig,så nu är jag frustrerad. Ska ju iväg på examenshögtid sen vid 16 så får väl åka och handla på hemvägen. Egentligen om jag ska vara helt ärlig så är jag inte det minsta sugen på någon som helst aktivitet. Om jag själv fick välja så skulle jag beställa mat, lägga mig under en filt på soffan och se en bra film med en godispåse.Vädret är kasst och imorn jobbar jag delad tur på hemtjänsten. Ringde 2 ggr i morse med och undrade om jag kunde jobba, men någon gång måste man faktiskt vara ledig. Känner att jag börjar värdesätta ledighet högre än pengar nu. Men det lugnar nog ner sig när kursen är slut om en månad.

KRAM på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar