tisdag 11 januari 2011

BORT MED JULEN...


och in med ordning och reda, lugn och harmoni här hemma. Igår fick jag ett ryck och började tokstäda och sakta men säkert plocka bort julsaker. Det där tokrycket är välkommen lite oftare :) Dock är hela skrivbordet överbelamrat av julsaker som ska packas ner i dess rätta förpackning. Tvättat och rensat golvbrunnen hanns också med igår. Usch det var ett och annat mysigt där. Martins bror var också här igår och såg till att vi fick nya handtag till dörrarna och lås till toalettdörren :) gud så skönt! Tack!

Idag är jag ledig och det är nog tur för känner mig som överkörd av en ångvält både i huvudet och har ont i kroppen och ryggen framförallt. Tänkte jag skulle iväg och träna i eftermiddag, det skulle nog min kropp behöva. Det var alltför länge sedan sist jag var på gymmet. Trötthet, omotivation och framförallt känslan av att inte känna sig 100 % frisk har satt käppar i hjulet. Hoppas det blir ändring på det.

Over and Out!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar