lördag 28 maj 2011

16:09

Har varit iväg på valpkurs idag igen! Förra veckan blev det inget för oss eftersom jag var på kalas och Martin var uppe i Sunne. Fick lite träning på att gå i ring perfekt eftersom jag och Apollo åker på utställning vid gräsdalen imorgon. Lite pirrigt men det ska bli kul men det lär vara mycket intryck och en ny situation för både mig och "Pollon" Kommer vara 52 taxar totalt men bara 6 valpar i hans klass. Är ju en inofficiell klass så hoppas de inte är så hårda. Lyssnar på Gagas nya album vissa låter gillar jag väldigt mkt som tex merry the night & judas. Men ofta behöver man ju lyssna ett par gånger för att det ska sätta sig. Är ju mors dag imorn också så någon slags firning ska det väl bli. Har fått ont i ryggen så vet inte om jag orkar ta itu med det som borde göras, känner mer för och slänga mig på soffan och bara vara. Trist väder är det också. Hoppas ni håller alla tummar och tår för mig och Apollo imorn.

/E

2 kommentarer:

  1. Lycka till på uppvisningen :)
    och hoppas ryggvärken går över snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Lycka till med lillkillen :)
    Jag kommer hem på måndag så det är väl dags att vi börjar träna då?
    Kram

    SvaraRadera