onsdag 23 februari 2011

HELLO


Har jobbat idag till 14, gud så trött jag varit ändå gick jag och lade mig 21:30 + att jag sovit en lur på eftermiddagen. Som tur är skiner solen fast det kalla vintervädret klamrar sig fast med en isande hand.Har hört rykten om att det ska komma mer snö. Hoppas de ryktena inte är sanna för nu är jag så trött på detta så jag tror jag gråter.
Var på AF igår och ska börja i jobb och utvecklingsgarantin för ungdomar. Hoppas verkligen att det kan bli något positivt av det hela kanske få praktisera lite och få erfarenhet och få coachning för att få ett jobb och inte lalla runt på massa studiebesök (förutfattade meningar?)Imorgon är jag ledig men sen är det jobb hela helgen. Ska dock ha Martins far och sambo på middag på lördag vilket ska bli trevligt. Mycket god mat har det blivit på sistone och det känns av när man inte tränar med samma intensitet som innan. Idag startar bokreorna också, har ni fyndat något som ni vill tipsa om? jag ska nog kika lite imorn när jag och Martin ska handla.

Nu blir det till att laga lite käk!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra praktikplats!
    Jag tänkte bege mig ner på stan i morgon och kolla in bokrean. Hittade du någon bra bok? Jag har inte så stor koll på vad som finns på rean.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. jag köpte paginikontraktet uppföljaren till hypnotisören, blodläge av johan theorin, den serien kan jag rekommendera starkt samt postcard killers. Så jag har och göra ett tag framöver ;)

    SvaraRadera