onsdag 2 mars 2011

GRÅ MULET

GRÅTT, Grått varje dag, var allt bra längesedan solen sken ute nu vilket gör mig väldigt trött och orkeslös. Har varit ledig igår, idag och imorgon. Idag har vi varit och storhandlat, köpt födelsedagspresent till Hektor och gjort en annan hemlig sak.
Imorgon är det personaldagen på universitet som jag tänkte gå på, det är en dag varje år som är fylld av föreläsningar och annat för oss personalare. Bla kommer Ikeas personalchef och föreläser spännande och något jag ser fram emot. Sedan är tanken att jag och Martin ska ta en runda på stan men han är lite hängig idag så vi får väl se hur det är imorgon. Hittat en recept i senaste icabladet om goda frukostbullar som jag blev sugen på att baka, jästen är inhandlad så det är bara och vänta på rätt läge :) jag har aldrig bakat annat än bullar så det ska bli spännande...

Blev ännu ett guld för Kalla och Ingmarsdotter i sprintstaffeten idag härligt med girlpower dock gick det inte lika bra för herrarna som blev förbiåkna i finalen. Igår var jag själv och tränade min otränade kropp, har lite känningar i muskler som jag inte trodde jag hade eller som i värsta fall har tynat bort. Var på ett steppass. Jag vill ta ut mig men känner att kordinationen hindrar mig från att ge allt! "Bra träning är den träningen som blir av" som något gym har som slogan.
Det var allt för mig för denna gången!

/E

3 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken när du skriver att du gjort nåt hemligt, vad kan det vara tro?
    Här har solen skinit idag och vad mycket roligare det är än när det är grått och trist. Jag är också ledig imorgon + fredag så jag hoppas att solen fortsätter skina.
    Grattis till Hektor (kanske i förskott för jag vet ej vilken dag han fyller). KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare; Jag blir också nyfiken när du skriver så där och jag börjar gissa vad det kan handla om men det är säkert inte rätt. Så om du inte vill att felaktiga rykten ska börja spridas är det kanske bättre att du berättar vad det gäller ;)

    Jag längtar också till sol och värme! Hoppas det kommer snarast möjligt.
    Hoppas du får en bra dag och helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Linda: Jag tror inte du kan gissa vad det är, men nu blir jag nyfiken och höra om dna spekulationer :) får ta och ringas någon dag känns som ljusår sedan sist och det gäller ju dig med Anna.

    SvaraRadera