tisdag 22 mars 2011

SOLEN SKINER I KARLSTAD...


Det här fina kortet fick Hektor av Anna och martin när han fyllde år, Hektor tackar och bockar!

Hektor med sin nya scarf som han fick i födelsedagspresent!

Det här var en av de första bilderna jag tog på Hektor, hos förra ägaren.
Det är jättehärligt och varmt ute idag. Har jobbat fram till 12:00 så är helt perfekt. Har varit ute en stund med Hektor i solen, det värsta är att han blir så blöt när snön håller på att smälta. För alla er som inte visste det redan kan man gå in på och kolla om ni förhoppningsvis får tillbaka på skatten. Jag har haft samma tur i år som tidigare år och få en del lappar tillbaka, alltid bra med lite extra kapital. Ikväll ska jag och älsklingen ner på stan och äta en bit mat och kolla första semifinalen mot AIK, väldigt bra initiativ av Martin tycker jag :) imorn ska jag ut på hemligheter och fixa lite. Jag och martin går i valptankar och har fastnat för Campilios kennel, som vi ska åka och kolla när tillfälle ges. Hoppas jag fick in bilden där uppe så ni kan se hur tussiga och ulligt söta de är

/E

2 kommentarer:

  1. tror texter och bilder hamnade lite fel. antar att anna skickade hunden med pirathatt?
    Du får hälsa grattis till honom från oss med ;)

    Väldigt gulliga valpar ni ska titta på.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ÅÅhhh valpar, vad kul!!! Kan du övertyga min kompanjon också? :)
    Bra tips om skatten, ska jag också gå in och kolla på!
    KRAM

    SvaraRadera