torsdag 26 februari 2009

Hej!

Till slut blev trycket för stort och även jag gjorde mig en blogg :) Även om jag mer eller mindre tidigare har varit skeptisk till detta med bloggande. Känns mest som ett kul sätt att hålla kontakt med vänner på annan ort.



Igår fraktade jag över alla mina kläder (nästan) och lite andra pinnaler till Martin, måste säga att det känns mer eller mindre som jag bor här, och det är jättemysigt!! Återigen blir det en fixardag känns som jag har många sådana nu när man inte är i skolan. Men nästa vecka då är det full fart framåt. Så jag tycker jag är värd lite ledigt. Ikea står för övrigt på programmet idag, förstår inte hur man kan behöva något därifrån varje vecka men det är väl så kanske när man nyss flyttat.

Har idag också lagt upp mitt första facebook evenemang (stolt), hoppas det finns några som har möjlighet att vara med.

Dagens musiktips: Kings of Leon



Tänkte avsluta dagens inlägg med tänkvärda ord som jag läste i tidningen, tips för alla er som är mörkrädda:

"mörker är ju precis som på dagen fast bara lite mörkare" /tjej i årskurs 1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar