fredag 27 februari 2009

sola skiner i kallstá

Fredag, wihoo!! Jag är sugen på att hitta på nått kul, skulle vilja shoppa men vet inte om min plånbok tillåter det :( Så mycket fina vårkläder som har kommit. Man blir så sugen på både det ena och det andra.
Men jag har ju min Egypten resa att tänka på i maj, ska bli helt underbart och åka iväg med älsklingen sola,bada och titta på de mäktiga pyramiderna.
Varit iväg nu på förmiddagen och handlat en liten present till lilla Isabella som snart ploppar ut förhoppningsvis :) Ska bli spännande när lillan väl kommer. Då har dem två små flickor att hålla reda på, men oj så kul dem kommer få.
Carro ringde i förmiddags med, saknar henne så otroligt mycket. Mer än jag kanske trodde till och börja med. Man ska aldrig ta sina vänner förgivet, kom ihåg det! en dejt på ons har vi planerat iafl :D hoppas den blir av. Nej nu ska jag ta och värma mig lite mat så får vi se vad eftermiddagen erbjuder...

Martin o jag såg en action igår som jag kan rekommendera även om den var lite surrealistisk.
Dagens filmtips: Egle eye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar