lördag 28 februari 2009

Hade aldrig föreställt mig att det skulle vara så kul och blogga. Sitter och slötittar på melodifestivalen samma skit varje år men ändå kan man inte låta bli och se på det.

Blev en 3 timmars tur på stan tidigare men först var jag hemma på kvarnberget en sväng där mina två "gäster" Johan och Hanna satt och åt frukost. Hade äntligen fått mitt csn-kort vilket var på tiden då mitt tidigare kort fått fötter och smitit iväg.
Som sagt blev det en lyckad shopping dag på stan. Hittade en chick t-shirt med tryck på Gina, en topp/tunika i korallrosa med blommor och pärlor som var oversized där uppe och mycket tajt nertill. Sen hittade jag en jätte söt baströja i vitt tunt tyg med knappar lägst upp hittade den på vila. Sen handlade jag en vit bh efter att ha fått påbackning av min sötnos "det är bara fjortisar som låter bh:n synas under" och där sa han nog nått, men nu har jag åtgärdat det :)
Trots allt shoppande har jag även spanat in ett par beiga chinos och ett par vita tygskor men med den snömängd som finns i Karlstad kändes detta tyvärr inte aktuellt ännu.

Vill också passa på och tacka lindaolausson.blogg.se för inspiration till fortsatt bloggande, många skratt och hög igenkänningsfaktor. Är så roligt och läsa alla vänners bloggar och veta vad de pysslar med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar