söndag 1 mars 2009

Kvalitetstid och Träning

Idag har det varit en mycket skön dag började med att åka ut till kära Färjestad där jag och min kära mor tog en härlig promenad upp till Tyrstugan. Var allt lite märkligt att vara där igen, och påminde mig själv om att jag måste vara med på nån aktivitet nu till våren. Väl där gick vi tipspromenad och pratade om både det ena och det andra. Känns alltid skönt och prata med mamsen, och så får hon ju en uppdate om mitt liv ;) hehe. efter den sköna turen smakade det bra med våffla och te,allt smakar så gott när man varit utomhus. Middagen stod serverad när vi kom hem vilket var mycket skönt och slippa tänka på den!

Har också varit iväg och styrketränat vilket var skönt avslutade med en skön dusch och basta. Det är bland det bästa jag vet att få ta hand om mig själv och bara njuta.

Nu är det Beck med pojken som gäller och imorn back to school. Huh jobbigt och gå upp så tidigt men man hinner mycket mer vilket är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar