torsdag 19 mars 2009

förändringar




Åh nej det som bara skulle vara en skön powernap blev en alldelles för lång tupplur. Jag som hade tänkt gå på core 17 30, men med det blev det inge med. Istället sitter jag här och försöker vakna till liv för att kunna genomföra en träning överhuvudtaget. Ibland är det alldelles för farligt att falla in i sömn, drömde en massa konstigt, bland annat att jag irra omkring på rättsvetenskap och att jag återigen läste spanska vilket var hemskt! Kan bero på att vi idag äntligen har lämnat in vår B-uppsats :) wihoo!!

Kvällens planer är att träna och packa inför Malmöresan. Vi beräknas åka härifrån 07 00, det är ju faktiskt ca 50 mil så lika bra och åka i tid. Har ju gått upp kring 06 30 de dar vi varit i skolan, så hoppas att det inte ska bli allt för tungt att kliva upp, och desutom när man ska iväg på något kul är det alltid lättare. Ska göra iordning lite goa mackor och lite annat fika som vi kan ha med oss. Det tråkiga är att jag under helgen också ska hinna med att läsa igenom 3 B-uppsatser (på vardera 15 sid) kanske är något man hinner med på vägen ner dit ?! Igår var jag på Färjestad och fräschade till bilen, jag tvättade mattor och dammsög, oh så rent o fint det blev :) Nej mina vänner nu måste jag tyvärr lämna er! puss o kram

Håller tummarna för FBK ikväll






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar