torsdag 5 mars 2009

En upp och ned dag

Idag var jag i tingsrätten för att vittna, var verkligen inte en kul upplevelse och hoppas innerligt att jag aldrig mer behöver göra det. Men var intressant och se hur det såg ut och hur det funkar eftersom jag aldrig varit där ens på studiebesök innan. Känns skönt att släppa det där nu i alla fall.
Eftersom det var knökat som vanligt på Maché gick vi till munken och åt buffé. Jag har aldrig varit där innan men det var väldigt gott och de hade ett stort utbud av rätter, dit kan jag absolut tänka mig att gå igen!
Har också hunnit med att vara en sväng på Kvarnberget. Känns mer som man vaktar lägenheten åt någon som är på semester, ta in posten och vattna blommor.

Ikväll ska jag hem till Vesslan för hon fyller år, mysa och äta våfflor. Men inget partajande blir det då vi ska fortsätta skriva 08 00 imorn bitti. Var verkligen skönt och gå upp lite senare idag.

Tenta resultatet har också kommit och glädjande blev det ett VG! det kändes bra men man vet ju sedan att det inte är nån garanti för att det verkligen ska gå bra. Senaste VG:et hade jag 12 dec 2007 så kändes på tiden nu.
Slutspelet i ishockey är nu igång och ikväll möter FBK - Brynäs. Önskar dem lycka till!
Dagens musiktips:
  • Molotov jive - paint the city black (Karlstad pöjker för övrigt)
  • Sahara Hotnights - in private

Take care folks!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar