fredag 6 mars 2009

Fredag :)


Ännu en pluggdag till ända, skönt med lite helg. När jag efter att ha missat ett antal bussar äntligen var hemma hemma hittade jag en bukett tulpaner och ett medelande från Martin. Glatt överasskad blev jag av att det stod rosa tulpaner i ett glas (ja du läste rätt) det gamla ordspråket "man tager vad man haver" stämmer mycket väl in här. Det visar ju på att min pojkvän har någon form av kreativitet i alla fall :D jag tyckte det var gulligt, men är det inte lite av en killgrej att inte kunna slå in paket, göra lite provisoriska lösningar av saker och ting.

Martin kommer troligtvis befinna sig i skogen större delen av helgen så det blir en helg på egen hand. Ikväll ska jag inte röra mig mig längre än nödvändigt utan bara mysa i soffan framför tv:n.

Imorn kväll kommer nog min bror och hans tjej på lite myskväll, blev även erbjuden att gå på inflyttningsfest på kvällen vilket också skulle vara lite kul och gå på! Men min vanliga beslutsångest kommer jag nog inte bestämma mig förrän imorn. Skulle behöva köra ett träningspass också under helgen.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar