fredag 8 maj 2009

Spännande tider väntar...

Pelikaner firar Valborg


Valborg på Campus
Valborg var bra, solen sken och picnic på fotbollsplan på Campus. Så glad att jag inte köpte biljetter. Spelade lite kubb och joanna och Linn hade med sin fina lilla grill. Mysigt och trevligt.

Sitter nu i väntans tider. Vid 12 ska jag möta upp Anna vid tågcentralen för att bege oss till E-tuna. Som vanligt är jag tidsomptimist, och får stressa i slutet. Ska iafl bli kul att hälsa på Linda igen och se hur staden ser ut när det inte är svinkallt och vinter. Måste passa på och tacka mamma för att var är så gullig och gav mig ett litet bidrag nu när jag ska åka iväg, Du är guld värd!
Johan lillebror ska vara hundvakt så han kommer förbi snart hoppas jag. Håller på och tvättar lite till Egypten. Har lite vånda över hur jag ska packa, har ju en packning till e-tuna och en större till Egypten. Det löser sig nog tids nog. Tänkte först köpa en sallad på Maché och ha med på tåget men kände ett behov av att vara ekonomisk så rörde ihop en ceasarsallad med quinoa, sallad, fetaost. Hoppas den är lika god som den ser ut.

Min grillmaster

Förra helgen var vi uppe vid Martins stuga i Sunne. Det var riktigt mysigt, vädret var bra i stort sett hela helgen och vi fick se hela 3 älgar. På fredagen grillade vi och bara tog det lugnt. Hektor fick också vara ute och springa på gräset i en lina, helt överlycklig. Han kommer vara däruppe när vi är borta också. Det kommer bli kanon.

Hektor leker med pinnar
Nej nu är det dags att slänga sig i duschen. Ha en trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar