lördag 24 oktober 2009

GRÅ DAG

Idag lät jag mg sova ända till 10 30. Så länge har jag inte sovit på ett bra tag, inte under tentapluggsveckan iafl. Har ju en annalkande förkylning på G känner jag så skönt och vila så mkt som möjligt. Idag har jag och Hektor varit på öppet hus på djursjukhuset här borta. Han fick klorna klippta och vi har varit på tandrådgivning.
Trodde det skulle bli ett himmla väsen när han fick träffa alla dessa hundar men det gick hur bra som helst, bara med några få undantag. Ligger helt utmattad på soffan nu :) På tandrådgivningen sa dem att han har mycket tandsten och att det är inflammerat, så illa att en tand behövs dra ut. Martin tyckte inte det verka vara så allvarligt och mena att det kanske inte är någon större idé. Jag och andra sidan tycker synd om honom om han ska ha ont samtidigt som jag väl till viss del förstår hur Martin resonerar också. Är ju inte direkt billigt heller, upp emot ett par tusen trodde dem. Vi avslutade med Korv innan vi åkte hem. Fick med tuggpinnar och godis som är bra för tänderna iafl :)

Klockan har gått sjukt fort och snart är det ju kvällen. Vädret gör ju inte saken bättre heller, grått med duggregn. Frågan om vad man ska göra sen? Martin jobbar iafl. Låter det vara lite öppet. Vore egentligen inga fel och bara ligga och gosa med hektor till en film ikväll heller.

Jag är ju som sagt lite seg med bilder från älgjakten. Hoppas få tid till det sen.

Kram på er och ha en kul lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar