tisdag 13 oktober 2009

PÅ VÄG MOT DE VÄRMLÄNSKA SKOGARNA

Japp idag ska jag åka upp till Sunne och mina två älsklingar som är på älgjakt denna vecka. Tänkte vara med några dagar iafl, beroende på hur många äckliga älglusar som kommer vara på mig. Förra gången jag var med Martin i skogen fullkomligt kryllade det av de små äckliga insekterna. Kan berätta för er som inte vet att det är små flugor som främst sätter sig på älgar och andra djur. De är inte som flugor som försvinner när man viftar utan de liksom biter sig fast i huden, huga hade världens panik förra gången då de var överallt på mig. Ska bli rogivande och vara ute så mycket iafl.
Har haft föreläsning både idag och iggår och vart och tränat efter det, riktigt skönt och jag känner motivation inför träningen :)
I helgen har jag jobbat både fre,lör och sön. Och i lördags var jag på personalfest med demojobbet. Taccos med massa roliga såser och chips fick vi och sen gjorde vi några kluringar som vi försökte lösa. Nu framöver är det fullt fokus på tentan den 27 okt. Fick en bok om mikromakt i brevlådan idag som jag ska ta med upp.
Nej nu är det hög tid för packning... 18 09 rullar jag upp med tåget till Sunne.
Hoppas ni får en lika skön vecka som jag. Vi hörs till veckan!

2 kommentarer:

  1. Hej skogsmullen :) Typiskt mig att stya gjer som aldrig blir av när det gäller dig och mig ;)
    Någon tid som passar dig till veckan? tror att de börjar ljusna lite för mig nu i alla fall fast det blir mörkare *hö hö* Lycka till i skogen

    karlstadracketcenter.se <- om du vill kolla tider :)

    kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hehe ja det är lätt hänt det där, det rullar ju på. Till veckan blir det tentaplugg men kanske kan klämma in ett litet pass. Hur har du det då? På fredag jobbar jag iafl. Kram

    SvaraRadera