torsdag 8 oktober 2009

PÅ SPRÅNG...

Å hej vad tiden går. Dagen har såhär långt bestått av att fixa grejer. Först en tur upp till Skolan för att låna/lämna bok, skönt!
Sen bar det av till jobbet för att hämta demoartiklar och min chef är så härlig :)
Sen har jag bokat biljetter inför jobb både fredag och lördag ($$$$) Töcksfors så det är en bit och åka men då ska jag försöka passa på och plugga lite, perfa. Töcksfors ligger nästan på gränsen till Norge och det tar ca 2 h dit.
Hinner inte se min älskling eller älsklingskrutt särskilt mycket nu. Nu är pojkarna uppe i stugan så är lugnt och skönt här hemma iafl. Nästa vecka är det ju älgjakt som drar igång och då ska jag vara med så får ta igen umgänget då istället.
Sen ska jag iväg och träna lite, köpa två par läckra jeans på Gina som jag kollade på igår när jag och Linda var på stan. Ett par svarta som jag behöver (de gamla är rätt urtvättade nu) och ett par coola jeans med dragkedjor längst ner. På lördag efter jobbet är det personlalfest på demojobbet ska bli kul, är ju första personalfesten med det jobbet. Känns bra och få jobba några pass nu när det inte är så himla mycket i skolan.
Puss och kram alla mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar