onsdag 16 juni 2010

ÄNNU MER ATT TA IN

Idag var det ännu en tidig morgon med teori om läkemedel för att få ge patienter medicin (så kallad delegering). Ett par kände jag igen från gårdagens introduktion som också ska vara med i min grupp sen när vi jobbar, det var skönt. Fick också göra ett liten test som gick bra, var ju i och för sig rätt eller fel frågor så många var väldigt logiska. Har fått schema för sommaren med en hel del tider, men kommer också bli inringd.

Imorn bär det av till Åmål för demo och på fredag är det Kristinehamn som gäller.

Till helgen kommer moster och co från Västerås. Ska bli trevligt och se dem igen, det var alldeles för längesedan nu. En annan trevlig sak är att Linda är hemma i K-D en sväng. Så det blir intensivt i helgen också skulle jag tro.

Uppsatsen är inskickad för tryck, bara och vänta tills den kommer. På måndag ska den vara inne senast så det kommer bli lite tight då både jag och Erik har börjat jobba. Men har vi kommit så här långt så löser sig det med förhoppningsvis.

Martin och gubben är i stugan och grejar. Kändes jättetomt och tyst, nästan ödsligt här hemma :( men det är bara och stå ut!

Jag och Martin tog en promenad med Hektor in till stan. Martin skulle hämta bilen på verkstaden och då hakade jag på med cykeln. Nu är det luft i däcken så det går att cykla på den igen. Bara nya sadeln som ska monteras på.

Det var allt för mig för idag!

/E

1 kommentar:

  1. det där med fukost dejt tyckte jag lät väldans trevligt :) Men du kan väl slå en plingel när du är fri från jobbet så kan vi boka in ;D Pusspuss

    SvaraRadera