söndag 20 juni 2010

HÄNDELSERIK HELG

Oj nu är redan helgen slut igen. Vart tar tiden vägen? I fredags jobbade jag i Kristinehamn och det var så fruktansvärt mycket folk där och självklart skulle alla provsmaka :) men det är kul när det är lite drag. I lördags morse var jag och bästaste Linda och åt frukost på Kaviar, ett ganska nyöppnat ställe på Kasernhöjden. Det var jättesmaskens, med frallor, juice, te, nygräddade våfflor och en hemtrevlig atmosfär. När jag skulle cykla hem kom världens skur, det var så klart mindre kul. Hem och bytte till torra kläder för att sedan bege mig till Färjestad där mamma och pappa hade besök av moster och hennes familj. Dagen ägnades åt att titta på bröllopet mellan Viktoria & Daniel, så söta de var! Det var imponerande och se alla klänningar och smycken som alla kungligheter bar. Det var ju en och annan som hade misslyckats totalt i klädesväg iafl. Daniels tal till Viktoria var så fint :)

Imorgon börjar jag 07 (!) så blir till att lägga sig snart. Men det är så svårt och sova när det är så ljust ute. Ska gå brevid och lära mig hur en dag kan se ut.
Var också på gymmet och körde lite body balance. Gud det var verkligen jättelängesedan jag var där, det märktes i kroppen också :P Ska försöka och träna lite mer nu så man får energi och orkar jobba och blir starkare så man orkar förflytta tanterna & Farbröderna :)

Ha en bra vecka allesammans!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar