måndag 5 juli 2010

DÄCKAD PÅ ALLA SÄTT OCH VIS

Har bänkat mig framför tv:n. Kollar lite på 4:ans deckare. Har gått och blivit förkyld också, igen! Typiskt...
Jobbade idag visserligen bara till 14:00 men det var nog så jobbigt med ett par riktiga hostattacker. Nu är jag ledig till på fredag då det är dags för ett kvällspass, så det blir till att vila upp sig tills dess. Martin är ledig en vecka nu, så han är i stugan med Hektor. Jag och Martin har varit hundlediga hela helgen då lillen har varit kvar i stugan med Martins mamma och sambo.

När martin kom dit idag var gubben inte belåten och morrade :P haha. Hade varit kul och varit där uppe i stugan, men ska satsa på att bli bättre med förkylningen så jag orkar med och träffa Anna på tors som är hemma på en visit. Till helgen vankas det 80årskalas i mormors och morfars stuga i Närke, som ska bli härligt. Ser ut att bli varmt och soligt väder till helgen så det är ju perfekt då jag och Martin ska tälta. Frågan är om vi har allt som behövs!?
Nu ska jag ta mig lite glass till filmen. Fyndade Brämhultsjuice på Netto för bara 10kr så det har jag bälgat i mig i mängder.
Ska bli så skönt med sovmorgon imorn!

Hej på er!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig som har blivit förkyld :( Men bra att du dricker c-vitamin.

    Kul att åka på 80-årskalas :)
    Själv är jag hos Linus föräldrar, vi är hus- och djurvakt så nu är jag också ute och går med hund :)

    Hälsa till Anna på torsdag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. mm så typiskt :( har tagit det lugnt hela dagen,vilket jag tror har varit bra. Även om det år 100 sker man skulle passa på och göra nu när man är ledig. mm ska bli kul och skönt att åka till Nycklishult igen :) Hehe skönt. Bra att dem är snälla mot er!
    Det ska jag göra!

    SvaraRadera