fredag 23 juli 2010

FREDAGS KVÄLL


"Jag och Linda när vi var med tjejerna till Oslo"


Denna vecka har det varit extremt mycket jobb, varav den uteblivna uppdateringen på bloggen. Igår var Rix fm i Karlstad på turné så det var smockat med folk överallt, inte bästa dagen att jobba och cykla runt i stan på. Tiden går otroligt fort och kollegorna är super och de flesta vårdtagarna också, vilket gör att det inte känns så tungt och jobba. Blir ju lite casch också vilket inte är fel ;)På tal om cash har jag börjat läsa snabba cash nu. Tänkte jag skulle läsa ut den och sen se filmen.
Idag har jag jobbat förmiddag bara, så passade på och "lyfte lite skrot" på gymmet. Känns bra att få upp lite styrka, kondition får man ju på köpet när man cyklar till och från och i jobbet. Ikväll kommer kära Linda hem från E-tuna med sällskap så ska haka på och äta en bit mat på tempel ikväll! Kul det ska bli, och att vi kunde ses ändå då jag jobbar imorn.

Kram och hoppas alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar