fredag 9 juli 2010

EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA



Har jobbat kvällen idag, swisch säger det bara så har man jobbat klart! Har börjat packa så smått inför imorgon då vi far till älskade Nyckelhult. Första gången man har äran och ha pojkvännen med sig upp, det känns vuxet men också lite konstigt då man mest har minnen av olycklig tonårskärlek förknippat med sommrarna förr om åren. Det är en mycket speciell plats för mig! och där jag och min jämnåriga kusin har hittat på massa skoj nästan varje sommar så länge jag kan minnas. Imorn vankas morfars 80-års kalas och hela tjocka släkten är samlad från alla dess hörn i Sverige. Hoppas vädret håller i sig då vi ska sova i tält :)
Jag är ingen van tältsovare men det blir nog bra!
Annars får man väl köra på mammas förslag: Annars får man väl sitta uppe på en stol och sova rätt upp och ned!

Godnatt mina kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Ser verkligen jättemysigt ut!

    SvaraRadera
  2. Det är jätte mysigt, lite slitet men det är lite det som är charmen :) hoppas det blir någon mer tur i sommar!

    SvaraRadera