fredag 15 oktober 2010

ONT, DET GÖR ONT!

ouuhh har fått världens förkylningsblåsa i munnen, gör ont när jag andas, när jag äter och ja ni fattar den gör sig ständigt påmind. Imorn tänkte jag besöka apoteket och införskaffa en kräm som visas på reklamen nu. Har jobbat i k-hamn idag, åt en härlig lunch på wokcafeet, som jag kan rekommendera om ni är där. Buffe med husman, wok, sallad, bröd, kaffe och kärleksmums till ett rimligt pris.

Strulat som tusan med tågen idag. Imorse fick jag vänta 50 min eftersom tåget var försenat, och jag kom ca 1 h försent till jobbet (Ok, jag ska väl erkänna att det var ganska skönt) och när jag skulle hem så har tåget ersatts med buss som för övrigt inte kom då tåget skulle kommit. Som tur var gick det ett lokalt värmlandstrafik tåg 20 min som jag hoppade på, för att inte riskera att spendera kvällen på k-hamns tågstation.

Nu är det idol och imorn är det jobb igen, på Bergvik. Ha en trevlig helg!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar