fredag 28 oktober 2011

BAD DREAMS

Usch hade en otäck mardröm i natt. Drömde att Apollos tass hade lossnat och bara en benbit stack ut, och att han också hade blivit huggormsbiten igen så tungan var alldeles blå. Vi åkte till vetrinären med honom och efter ett tag ringde dem och sa att något gick fel så han avled. Usch vad hemskt det var och vad jag grina i drömmen. Det värsta var att Martin tyckte inte alls det var så farligt i drömmen alltså. När jag vakna i natt var jag tvungen att klappa och pussa på honom och sen ställde han sig på sängkanten och ville upp och då tog jag upp honom i sängen. Sen så sov vi sked ända tills väckarklockan ringde. Konstigt vad påverkad man blir av drömmar.

Har varit och kikat på badrummet idag, det är mer eller mindre klart lite saker som behöver fixas här och där men helheten är ändå på plats. Åh vad fint det blev, kommer kännas konstigt att flytta in där sen. Kommer bokstavligt talat bo i badrummet tror jag. Så planen är och flytta tillbaka till huset i helgen, så en storstädning är ett måste.

Vad har ni för planer för helgen??



/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar