söndag 2 oktober 2011

PÅ BEGÄRAN

Jag är ju inte den som är vrång så självklart kommer lite mer info om färginpackningen som har efterlysts här på bloggen.
Produkten kommer från Revlon och ser ut som på bilden nedan. Jag använder färgen koppar. Det är inte en vanlig toning utan mer en inpackning som både ger näring, färg och glans. Jag tycker den är kanon när det var ett tag sen man färga/tona håret och man behöver fräscha till färgen lite, men man kanske inte tycker man behöver färga riktigt än. Samma "boll" räcker till flera färgningar. Nu har håret blivit lite fräschare igen :) Nu har vi kopplat in internet, känns som man är människa igen! Hörs snart igen!

/E

1 kommentar:

  1. Tack för informationen :)
    Den där kanske jag ska kolla upp när min röda färg börjar bli lite dassig.
    Kram

    SvaraRadera