onsdag 26 oktober 2011

REGN HOS MIG

Regnet smattrar så där härligt mot fönsterrutorna, skönt så länge man inte behöver gå ut. Tog en rejäl powernap förut tror min kropp behövde det, känner att en förkylning är på ingång så hoppas den inte utvecklar sig mer. Både idag och igår har jag varit själv på kontoret, men det har gått bra. Jag har ju "mina uppgifter" som jag kan pilla med, dock har det blivit en del webbradio som sällskap.
Martin har hundarna i stugan så blir lite sovmorgon imorn med, och i det här vädret gör det ju inte så mkt att man slipper gå ut.
Vi bor fortfarande kvar på Färjestad och det är så klart både för och nackdelar med det, men hemma är alltid hemma. Vi har bytt (nästan) alla fönster i huset då de gamla var spruckna och hade några år på nacken så känns skönt och energieffektivt inför vintern. Badrumet börjar också bli färdigt så tidsplanen är att vi ska kunna flytta in till helgen, men det har ju dragit ut på tiden så vågar inte hoppas på det riktigt. Riktigt nyfiken på hur det blir när det är färdigt. Vill så gärna lägga upp lite bilder men kamerasladden har försvunnit någonstans i röran så den som väntar på något gott...
Förresten är det någon som har tips på något mysigt/romantiskt weekendpaket? Vore inte helt fel känner jag :)




/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar