tisdag 10 november 2009

HEKTOR ÅTERFUNNEN

Jag och Luggen
En av hyllan vi satte upp i tors
Nu är han tillbaka min envisa lilla sötishund. 7 timmar senare! Trodde inte det var möjligt och hitta någon som var ännu mer engagerad i jakt men tydligen hade jag fel. Martin och hektor passar varandra som handen i handsken.

Kan passa på och berätta lite om dagen. Imorse hade vi seminarium/Workshop och klarade mig galant utan att ha läst hela boken. Sen stannade jag kvar och lunchade med Ida och Emma, var mysigt och stanna kvar i skolan utan och ha något direkt och göra. Annars blir det ju bara när man tentapluggar eller har någon stor gruppuppgift som man ses sådär länge i skolan. Efter lunchen gick vi hem till Ida och drack kaffe och det blev lite korsordslösande, hehe jag och Emma var bäst!
Åkte ner till stan och kikade lite var på jakt efter en mysig pyjamas till Ida men det var lättare sagt än gjort. Såg dock mycket mysiga sockar, tofflor och lite annat smått och gott. Var också och fick min lugg klippt på Aqua, riktigt skönt!

Har allt lite träningsvärk från gårdagen när jag och Anna var på Sats Färjestad och körde lite. Grymt snyggt och nytt allting är. Till och med toutschscreen på dusharna :) Powerstep är riktigt roligt och gå på, det var inte sista gången kan jag lova!

Så tjusigt!
Har också äntligen tagit mig för att ringa bostadsvärden för att få mitt namn på dörren. Min frystejp är ett minne blott ;)

Nu väntar jag på att mina små älsklingar ska komma hem från Sunne. Pappa och Johan kommer också på besök, de har blivit "utkörda" för mamma har sina vänninor hemma på besök ikväll.
Hade bra allihopa!

1 kommentar:

  1. Lite träningsvärk?! Det var ju i klass med invalid-träningsvärk! =P Men kul som sagt. De ringde idag (från Sats) så jag tror jag ska köpa ett månadskort där, för att få fjutt på benen de sista veckorna. Skönt att Hektor är återfunnen, och kanske har han lärt sig att aldrig mer krypa ner i grävlingsgryt =) Kram

    SvaraRadera