tisdag 10 november 2009

HEKTOR - VAR ÄR DU?

Matte & Husses älskling kom tillbaka!!
I morse åkte Martin iväg med Hektor till skogen för att jaga - vad är det för konstigt med det kanske ni tänker då? Ni som läser bloggen vet ju att det händer ganska ofta. Men i eftermiddags ringde Martin... och han berättade att Hektor varit nere i ett stort gryt i ungefär 6 h då. Inte hade han hört nått skall från honom heller. Håller alla tummar för att det inte hänt något med honom. Om det bor en grävling där nere kan ju vad som helst ha hänt! Usch vill helst inte tänka tanken :( eller så kan han ha fastnat där nere i rotsystemet. Som tur är har han ju pejl på honom men så fort han går under jord slutar den att sända så det går ju inte och spåra honom. Uppmanar alla där ute att hålla tummarna och sända en tanke till honom!

1 kommentar:

  1. men heej! visste inte att du också bloggade, vad kul!

    men vilken hemsk känsla det måste varit när hektro försvann, jag hade gråtit ihjäl mig. jag är väldigt blödig så.

    ja, han gubben utanför mig här är skitäcklig, jag hoppas andra inser att de inte ska släppa in honom!!

    SvaraRadera