tisdag 3 november 2009

LUGNA PUCKAR

Idag började den nya kursen "socialpsykologiska forskningsområden" verkar vara en blandning av allt möjligt och uppdelad på tre olika delområden, kul med lite variation. Förra kursen var ju inte allt för betungande så hoppas det blir lite mer och göra nu. Som sagt var det bara introduktion idag och det visade sig att vi skulle vara där i 45 min istället för 2 h. Det jobbiga med nya kurser är ny kurslitteratur massa böcker, vilka är nödvändiga och vilka kommer man ångra efteråt att man köpte? Har betällt två böcker iafl.
Just nu sitter jag och väntar på en rotfruktsgratäng som är i ugnen, såå gott & nyttigt (om man tar bort grädden och osten :P)
Vädret är trist och imorn ska det tydligen snöa om man ska lita på prognosen. Ikväll är det tänkt att jag ska till Carro på singstarkväll, helt sjukt längesedan sist ju, och våra liv såg helt annorlunda ut än idag. Ska bli kul och se hur dem fått iordning också, var där i sön och hjälpte till med flytten.
Förra veckan var jag i Örebro och träffade min underbara kusin Nathalie. Var lite märkligt att träffas så kort tid och dessutom på en ny plats. Vill verkligen ses mer snart! :)
Har skaffat ny mobil nu också en touchmobil. Det tog en liten stund innan man kommer in i det, men så är det väl alltid med nya prylar.

Min Samsung <3>

Nu blir det lunch!

1 kommentar:

  1. Snygg mobil!
    Kul att ses i lördags :) (hörde att du inte kom ihåg så mycket av vad vi pratade om ;)

    Pusspuss!!

    SvaraRadera