lördag 8 maj 2010

ALLT SOM INTE BLIVIT GJORT

Har varit intensivt med jobb i dagarna två. Var riktigt skönt och slänga sig i soffan igår. I tors jobbade jag i Säffle och igår var jag i karlskoga så det blir ju några mils resande. Igår tog jag bilen till Karlskoga då det blev mer praktiskt så. Bra för mig och träna på långkörning också. Har inte blivit av sedan jag tog körkort. Men det gick riktigt bra, gpsen är min bästa vän :D

Idag ska allt fixas som inte hunnits med under veckan är det tänkt. Diska, städa och handla. Bära upp vinterjackorna på vinden som fortfarande ligger i en säck här nere. Varöfr är man så dålig på att ta tag i sådana saker. För när man väl har gjort det känns det hur befriande som helst. Vädret är halvmulet så passar bra för att greja.

Ringde till moster också. Till helgen är det tänkt att vi ska på jaktmässa i Örebro (Gissa vems förslag?)men de hade mat och hundgrejer också så det kan nog bli hyffsat kul ändå. I samband med mässan passar vi på och tar en roadtrip till Hallsberg där nästan hela tjocka släkten har samlats. Ser speciellt fram emot och träffa gänget från Västerås som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Alltd kul med miljöombyte och träffa släkten. Kul och ha något och se fram emot.

Ikväll blir det partaj med klassisarna, ska bli kul och gå ut! Förra helgen var det ju bara rockmusik. Ha en trevlig helg allesammans!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar