söndag 16 maj 2010

SEEG FÖRKYLNING

segt det ska vara att bli av med förkylningen, mår hyffsat nu iafl men är ju långt ifrån helt frisk. Har tagit det lugnt i helgen så jag hoppas det kan hjälpa lite iafl. Jag och Martin var och kikade på ett hus förut utanför kil.http://www.hemnet.se/beskrivning/568997?r=3

Det var skönt och komma ut ett tag man känner sig så instängd och hängig när man bara är hemma, även om det är det som ofta behövs för att bli frisk. Åkte bara förbi med bilen på avstånd men det kändes rätt bra iafl. Hoppas man kan boka en visning så man får lite mer kött på benen och ett hum om hur allt är ligger i förhållande till varandra, så svårt och bara se på bilder ju. På hemvägen åkte vi och köpte pizza, Gött! Känns som det blir en tidig kväll, har vänt på dygnet totalt nu och både jag och gubben sov till 11:30 både idag och igår. Hektor verkar också inse att allt inte står rätt till och han ville inte ut förän 09 imorse. Lägga mig och läsa blir det nog.
Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. det där huset såg ju riktigt fint och trevligt ut tycker jag! så ni ska flytta till hus alltså..seriöst värre ;)när blir detta av?

    SvaraRadera
  2. Hus! Vad roligt :) Är det första ni tittar på?
    Det såg fint ut, väldigt fräscht.
    Vi får ta och pratas vid någon dag tycker jag ;)
    Puss och Kram

    SvaraRadera
  3. Mm det var skönt att det var så fräscht inuti. Vi har precis börjat kolla, om förutsättningarna är dem rätta så kanske, det är ju en prisfråga också. Vi håller väl lite utkik om det dyker upp något intressant. Men dra inga förhastade slutsatser, mycket som ska stämma in också.

    Linda: Det blir första visningen i så fall. Ja absolut! Lycka till med pluggandet :)

    SvaraRadera