lördag 1 maj 2010

...

Blev plugg till 17 igår för att få klart de uppgifter vi skulle lämna in. Sen bar det av till Campus med korvgrillning efter diverse fadäser :P Sen hem och byta om till partystassen och sen tillbaka på förfest på kronoparken. Invigde mina partyskor trots regn. Utvärderingen var mycket bra,inte alls knappt ont i fötterna och de funkade att dansa i utan att få skavsår. Sånt gillar vi. De flesta gick inte ut, men jag och ett par stycken till gick till Tempel. Där hade dem tydligen rock kväll varje fredag. Åh jag som ville dansa till dunk dunk musik haha. Framåt kvällen blev det rätt mycket folk och när de andra skulle dra vidare så träffade jag Linda och Daniel. Hade tänkt gå då med, men stannade kvar en stund till :) vilket jag inte ångrar.
Åkte hem 01:30 vilket kändes ganska lagom. Fick gå upp tidigt idag med tanke på gårdagens utgång. Ska ta tåget till Sunne och träffa Martin o Hektor som är i stugan. Ska bli mys, trots att vädret kanske inte är det bästa. Kan bli en tupplur idag känner jag :) Ha en fortsatt trevlig helg!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar