lördag 22 maj 2010

LÖRDAG

Hej allesammans!
Nu har vi skickat in c-uppsatsen till vår handledare för en bedömning av hur vi ligger till. Ska bli skönt med lite avstämning. Det börjar dra ihop sig nu alltså. På dagens schema står handling, ut och gå/jogga och leta lite kontroller i Friska Karlstad, tänkte dra med Hektor, han kommer nog gilla det = D läs mer om friska Karlstad här som gammal orienterare tycker jag det är riktigt kul upplägg och dessutom kan man vinna fina priser som en weekendresa till Barcelona och selma spa. Varje kontroll är en lott. Hoppas vädret är bätttre än igår då himlen fullkomligt öppnade sig när jag skulle till jobbet, såg knappt bilen framför mig. Blir en lugn lördag och hoppas på att få träffa Sofia idag som jag inte sett på ett tag nu. Känns som ens sociala liv mer eller mindre försvunnit då man varit så fokuserad på uppsatsen. Men snart ska det väl bli ändring på det! Idag håller jag också tummarna för Erik (min uppsatspartner)Emma och ålen som springer Göteborgsvarvet. Hade bra gott folk!
Nu blir det till att sätta fart med dagen!

/E

1 kommentar:

  1. uh..jag får ångest av sådant där hurtigt. eftersom jag aldrig har satt min fot på ett gym. men grymt av erik, emma och ålen som sprang!

    SvaraRadera