fredag 18 december 2009

FREDAGKVÄLL

Känns lite konstigt att det är fredag och man inte har sett på idol, men samtidigt är det skönt att det är slut med. Har sett klart alla Johan Falk filmer nu också, vad ska man nu börja kolla på?

Lite jobbigt då jag och martin har lite olika smak när det gäller film. Martin har varit hemma från jobbet så han sitter och spelar xbox som han lånat av sin bror. Haha finns det nått värre än när män blir förkylda? känner att det börjar gro nått i min hals med, så försöker ta det lugnt och äta mycket c-vitamin och glass och te :)

Imorgon ska jag med pappsen till ÖB och kolla lite, alltid bra och handla på sig lite basvaror och dessutom byta min mixer som stått och dammat med motorfel i snart 2 år.

Nu börjar temperaturen krypa långt ner på minussidan är bortåt -13 grader här, brr!! Det blir och pälsa på sig allt man äger och har när man ska ut med Hektor. Imorse gick han inte långt förrän han vände, han tyckte nog med det var lite kallt stackarn.

Har ni handlat klart alla julklappar än eller har ni inte ens börjat? jag har ett par kvar men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa. Är fullt under vår lilla gran nu, tror visst våra familjer har varit snälla iår :D Ska bli mysigt med jul men har gått så fort bara som vanligt. Har lite och fixa med i köket men det får bli till veckan det.
Ska lägga mig och läsa lite nu känns som John blund börjar naffsa mig i ögonlocken!
Trevlig helg allesammans :)

1 kommentar:

  1. Nafsa i ögonlocket lät lite otäckt, usch!
    Jag har också köpt alla mina klappar :) Vi kan båda pusta ut.

    Jag kommer på tisdag så någon dag efter julafton får vi allt ta och ses! Jeja är ju hemma också.

    Gulligt kort på Hektor :)
    Pussar och kramar från Linda

    SvaraRadera