lördag 26 december 2009

JULHELG

Mycket som händer nu i juletider, det ska ätas, umgås och träffa alla som är hemma över jul!
Är fortfarande inte helt tillfredställd med förkylningen :(
Igår var jag med Linda hemma hos Johanna, spelkväll stod på programmet och det var riktigt trevligt...
Hektor har också fått problem med en tand som jag skrev om tidigare i höstas, han har så ont så han knappt får i sig nån mat stackarn! Klart att han ska bli sjuk nu i julhelgen när allt är stängt :P Men på måndag ska jag åka in med honom till vetrinären då Martin jobbar, skönt och slippa se honom lida och man kan inte göra nått åt det.
Ska senare gräva fram bilen ( ja för det har kommit enormt mycket snö här i K-D) och bege oss till Färjestad på lut fisk och ris á la malta, mums! Ev ska jag också på "dejt" med Linda och Jeja eller om det blir nån annan dag här. Vore kul och ses nu när alla är samlade.
Imorse när jag var ute med Hektor försvann han nästan ner i snön, en riktig snögubbe, så söt!

Hade nu riktigt gött alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar