fredag 26 februari 2010





Åh det är verkligen nått hela tiden som måste göras, när ska jag få ro och sätta mig och skriva på uppsatsen? Idag vaknade jag av borrande och dunkande. Det visade sig att tvättstugan skulle få sig nya fina tvättmaskiner, det var verkligen på tiden om ni frågar mig! Skönt med nytt och fräscht. Så eftersom jag ändå behövde tvätta så blev det till att inviga :) Var på Bergvik en sväng med. Köpte en turkos vct-jacka på Stadium som jag gått och kikat på ett tag,så nu kan våren komma :)
köpte också present till Isabellas 1-årskalas på söndag, fyndade hypnotisören på bokrean och häromdagen handlade jag del 2 och 3 i milleniumserien, och snabba cash. Tyvärr får dem nog ligga här på hyllan ett tag till då det är andra böcker som ska läsas nu.
Många i omgivningen som har/ska ut och resa till värmen,JAG VILL MED!
Lägger ut lite bilder på ditten och datten...
Ska kika på skidskyttestafetten med Ferry och co och damerna spelar ju final mot Kananda i curling samtidigt. Ha en trevlig helg på er därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar