fredag 19 februari 2010

FREDAG

Fredag känns som en sån dag när man oftast inte infinner sig i skolan och mer eller mindre varvar ner inför helgen. Men icke idag vankas det första handledarmötet och sen ska vi försöka komma igång och skriva några rader på uppsatsen.
Börjar känna mig snuvig och nysig vilket vore total katastrof om jag blev förkyld nu, jag har liksom inte tid för det!
Ikväll blir det parmiddag med italiensk buffé hos Sofia och Sebb, dagens höjdpunkt hoppas vi på! Missa inte hockeymatchen ikväll 21:00 sverige- vitryssland. Vitryssland har ju visat sig spöka förrut så hoppas på bättre utdelning i kväll.
En liten kuriosa är att den helgen jag var i Eskilstuna fotade Linda mig till ett skolarbete om helvetesgudinnan Hel, vill ni se bilder på hur otäck jag ser ut kolla in http://lindaemiliasofia.blogspot.com
Trevlig helg alla där ute!

2 kommentarer:

  1. ojoj nu får jag skynda mig att lägga upp dem...det blir nog inte förrens i helgen tyvärr. men dem kommer ;) puss och kram!

    SvaraRadera