fredag 12 februari 2010

RESUMÉ

Åh vart ska jag börja? har hänt en hel del sen sist, har varit mycket med en trevlig esilstunaresa, födelsedag, skola och allt annat som också ska göras. Födelsedagen var bra smörgåstårta och familjemys blev det. Fick även födelsekort och lotter med posten. TACK! blir så glad över era gratulationer. Senast idag fick jag ett jättefint alla hjärtansdag kort från Linda som hon hade gjort själv men som absolut inte syntes, det värmde också i hjärtat. Tänk att det var en hel vecka sen jag satt hos Linda och åt hemmalagade hamburgare med chevreost. Kan starkt rekommenderas :) Sitter och tittar på solsidan nu, rätt kul faktiskt. Idag har Ida,Emma, jossan, Emelie och Jocke varit här och ätit tårta, det var mysigt och det blev både gräddtårta och cheesecake. Haha till kvällsmat blev det tonfisksallad för att känna sig lite nyttig. Imorn har jag absolut inget på programmet vilket känns helt underbart skönt :) Med C-uppsatsen går det bra Erik hade första mötet idag och dem verkade väldigt intresserade, kul men samtidigt lite pressande. Vill avsluta med en stor puss till Min älskade Martin 2,5 år tillsammans idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar