tisdag 9 mars 2010

100 BESÖKARE

Oj så många till och med 105 st helt unika besökare. Har nämligen skaffat ett analysprogram där jag kan se jättemycket statistik över bloggen. Inte exakt vilka som läser, men hur länge dem är inne på sidan, hur lojala mina besökare är m.m.
Jättekul att så många hittat hit, det trodde jag nog inte den dagen jag startade upp bloggen för snart ett år sedan.

Idag var jag med Linda (grannen) till Bergvik. Skulle in och fixa en ny biljett till kryssningen. Blev en ny bikini också :) en marin-vit randig bandau(?)bh. Blir och inviga i jaccuzin på båten, åh jag längtar verkligen!! Ska bli så härligt och åka med alla nära och kära.

Sov gott på er!

3 kommentarer:

  1. Vart har du hittat det analysprogrammet?
    Puss

    SvaraRadera
  2. det var inte illa! grattis! ;)

    SvaraRadera
  3. Google analytics heter programmet, googla och ladda hem gratis till datorn. Jättekul men beroendeframkallande :P

    SvaraRadera