torsdag 18 mars 2010

KRYSSNINGEN




Det har varit helt underbart att åka iväg, även om det blir lite åkande. vi har ätit god mat, festade lite på kvällen fast själva discot inte var mycket att hänga i julgranen. I tisdags började vi dagen med en härlig frukost med allt man kan tänka sig. Ägg,juice,te,bacon,böner, färsk frukt, massa bröd. Efter frukosten kilade jag iväg upp till våning 10 där Birka spa och relax ligger. Massösen hällde varm massageolja med choklad och arbetade igenom kroppsdel för kroppsdel medan man själv ligger i ett töcken. Efter ljuvliga 50 min fick jag ett glas nypressad juice,chokladpraliner och jordgubbar på ett litet fat. Sedan var det dags för babavdelningen. Det var typ bara jag där sittandes i en jaccuzzi med utsikt över hela östersjön. Testade även den varma utomhusjaccuzin men få fanken vad det blåste, men på sommaren är det säkert hur gött som helst. TYestade även på att ångbasta vilket var en varm och dimmig upplevelse. Inte många minuter orkade jag stå ut där inne. Desta skönare var det att ta en dusch med utsikt över havet. Det var en lite märlig känsla att stå så öppet trots att det inte var någon som såg en. Vedbastun fick sig också ett besök även den med frän utsikt. Det var en upplevelse som jag absolut vill göra nästa gång med jag åker. Visade sig också att en gammal klasskompis från gymnasiet jobbade på spa:t :)Back to uppsatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar