torsdag 4 mars 2010

Ja igår var jag iväg på en jobbintervju på det företaget där jag jobbar nu. De söker två intervjuledare som ser till att allt fungerar för dem som ringer som ett team av arbetsledare skulle man kunna säga. Har känt att man har stått och stampat lite på samma ställe, och tror det skulle vara nyttigt med lite nya erfarenheter och kunskaper.

Har också varit iväg och kollat upp en kryssning. Det blir hela min familj och jag och Martin den 15 mars är det tänkt att vi ska dra iväg. Enda haken är väl Hektor men tror vi löser det på ett eller annat sätt. Är riktigt sugen på att boka in en massage på spa´t chokladmassage med chokladolja låter inte helt fel dessutom fick man tillgång till jaccuzi och bastu. Känns som min kropp och knopp behöver ett litet break då det har varit både det ena och det andra och göra på sistone. Mycket tankar som snurrar nu när man börjar bli klar med utbildningen. Vem är jag? vad är jag bra på? vad ska jag jobba med? osv osv. Men antar att det är en del av livets väg och att det löser sig efterhand.

Och Nathalie har tänkt ringa dig varje dag nu i typ en veckas tid. Har du tid så ring!

Sov gott folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar