tisdag 30 mars 2010

LITE SMÅTT O GOTT

Ja var ska man börja? Var ju som sagt ute i lördags. Världens längsta kö fast vi kom rätt tidigt. Träffade på Martins bror och Linda (grannen) med sambo. Sen var det ju så klart massa annat folk man känner ute. Var skoj och vi dansade verkligen gärnet. Måste erkänna att jag saknat det även om man blir mer och mer bekväm med åren. Nu är det ju snart slut på studentlivet så gäller att suga ut varenda droppe. Klockan skulle ju fram så blev strul med bussarna, de gick tydligen fast det inte stod att de skulle. Så blev bortamatch hos Sofia :) haha blev en bakismorgon med sagoläsning och barbapappa till frukosten på tvn med A-S. Lika bra man börjar vänja sig. Denna vecka har vi börjat intervjua till våran c-uppsats. Riktigt intresant och lärorikt. I e.m var jag och jobbade. Tiden flög iväg och efteråt gick jag till sats för att återfå min vattenflaska, som jag glömt kvar efter gårdagens steppass. Det var riktigt härligt för övrigt.Alla var pappade till max och bara ett varv till... och ett till. Samtidigt lyssnade jag på färjestad som tyvärr åkte ut i kvarten. De har ju inte gjort jättebra ifrån sig så inte så överraskande men alltid tråkigt. Imorn väntar ännu en dag med intervjuer innan det är dags för påsklov. Min pôjker är i stugan så får x-tra mycket plats i sängen i natt med. Men har lite svårt för och somna när jag är själv. Hur ska ni fira påsk? Vore kul och höra om era planer! :)
Kram och Kram E

2 kommentarer:

  1. Vadå "lika bra att vänja sig"?
    Jag och Linus kommer till karlstad på fredag och ska stanna till på söndag. Kanske att vi hinner att ses?
    Vad ska du hitta på under Påsk?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha uttyckte mig kanske lite fel. Inga barn på gång, menade mer att det är intressant hur en morgon med barn kan se ut. Lite som prao ungefär :) Vad kul att ni kommer! Jag och Martin ska till Färjestad på lördag på mat och på söndag hem till hans pappa. Jag är på och ses :)

    SvaraRadera