fredag 5 mars 2010

FREDAG IGEN...


Nu är kryssningsresan bokad!! Känns så skönt och ha nått kul och se fram emot i denna vintertristess. På måndag ska jag även ringa och boka massagen, det ska bli så ljuvligt!
Har även köpt present till kusinen som har fyllt år. Resten av familjen är i Hallsberg och grattar men jag hoppas kunna komma dit en annan gång. Ska snart börja med lite taccos här, taccos och film 2012 är dagens planer. Har även lämnat in min gratiskupong på harry boy så håll tummarna för att "mina" hästar springer bra imorn :)
Idag har lille gubben fått sig ett bad efter att ha varit ute på långpromenad i snömodden och bassat hela 3 gånger(!) på den turen. Nu är han mjuk som en angorakanin ;) Imorn blir det en tur upp till sunne och njuta av sol och natur förhoppningsvis, lite skottning står också med på programmet.

Ha en supertrevlig helg allihopa!

3 kommentarer:

  1. Haha bassat tyckte jag var ett roligt ord :)

    Var 2012 bra? Vi har också den hemma men jag tycker den verkar ganska dryg.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ordet används flitigt här hemma :)
    Ja den var helt ok, men som alla amerikanska katastroffilmer. Men får en och uppskatta det man har och att man bor så bra här hemma.Kram!

    SvaraRadera
  3. Nu har vi också sett den. Men jag tyckte nog att det var lite väl många explosionscener och lite konstigt att det gick så himla bra för den där familjen hela tiden.
    Men man hade ju ett sug i magen mest hela tiden, de höll tempot uppe liksom, vilket var bra.
    Så jag lutar nog mest åt mindre bra film. Men det är ju otäckt att se ifall att det blir så. Det sker ju en massa jordbävningar nu tillexempel.
    Den som lever får se ;)
    Hoppas du får en bra vecka, puss och kram

    SvaraRadera