tisdag 10 augusti 2010

EXAMEN CHECK!

En ledig dag.Har äntligen fixat min examen :) när jag ändå var vid skolan passade jag på att skriva ut resebevis och lite resmålsguider. Har svårt att förstå att vi snart åker. Ska bli göttans med lite ledigt och varva ner. Längtar speciellt efter Hamam, när de skrubbar och masserar, bra inledning för att brännan ska stanna kvar längre förhoppningsvis.

3 dagar kvar inom hemtjänsten. Sen tar semestern vid! :)
I höst är planerna att läsa projektledningskurs under två månader med början den 31 aug, inte jättesugen på att plugga men två månader känns helt ok! Sen blir det väl lite småjobb också skulle jag kunna tänka mig.

Hektor har fått avmaskningsmedel så vi ska se om det hjälper, har varit lugnt än så länge.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar