söndag 15 augusti 2010

LEKT MODELL IDAG


en av bilderna...resten finns på Facebook!

Idag har jag alltså varit iväg på modell för en dag där man blir sminkad av kunniga make up artister. Lite tråkigt att dem inte fixa håret och valde kläder åt en men man kan inte begära allt. Blev bra bilder tyckte jag, som är svårt att få när man tar själv. Nu är jag helt slut så det här med modellande är nog inget för mig :P
Martin och Hektor är i stugan så är ensam hemma här :/

Imorn ska jag nog fika med Sofia och börja ta tag i det här med packningen, är så bra på att vänta till sista minuten. Då kommer jag på massa saker som jag ska ha med eller göra.

/E

2 kommentarer:

  1. fina bilder :)

    Hoppas allt är bra med dig"! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Ja det är bra börjar varva ner nu efter jobbandet och vill bara åka iväg nu, men på onsdag bär det av till Turkiet så det är ju inte långt kvar. Hade ni det bra på resan? Vad händer i höst? Kram

    SvaraRadera