lördag 14 augusti 2010

RESFEBER


En gammal bild från Aiya.

Hej på er!
Börjar allt få lite resfeber nu när man snart ska börja tvätta och packa inför resan. Igår gjorde jag sista dagen på jobbet, men kommer få vara kvar som extra vikarie i höst. Det känns skönt och veta. Nu ska det bli skönt med lite ledigt för att ta nya krafter inför hösten med jobb och plugg. Varmt är det ute idag funderade ett tag på och åka ner och sola lite, men det är mycket moln också.

Idag har jag haft sovmorgon, det var inte alls dumt! Det kändes riktigt lyxigt och kunna äta frukost i lugn och ro utan att man ska iväg någonstans. Resten av dagen har gått åt till att plocka och städa här hemma. Känner mig som en riktig hemmafru :)Men det finns väl inget skönare än att komma hem till ett välstädat hem efter man har varit borta. Jag förstår inte vart alla getingar kommer ifrån, överallt ska dem vara och surra. Hoppas inte dem har byggt bo på balkongen eller nått :S

Imorn ska jag med Linda till "Modell för en dag" där de kommer sminka oss och bli fotograferad. Bilderna är inte gratis men samtidigt vore det kul att ha, det är ju inget man gör varje dag. Får se hur bra det blir. Man ska ha med lite olika klädbyten så blir till att rota igenom garderoben efter nått snyggt ikväll!

Nu ska jag iväg och handla lite...

/E

2 kommentarer:

  1. Åh, det lät kul det där med modellandet. De ringde mig också men jag trodde det var nåt lurt med det (typ att det skulle kosta pengar eller nåt) så jag tackade nej. Du måste berätta om hur det var sen!
    Är sååå avis på er som får åka till solen! Börjar bli trött på jobb nu och det är dåligt med sol om dagarna.
    Vi kanske kan ringas på måndag? Vill bara prata lite innan ni åker :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. hehe dem hade ringt Martin och frågade om han eller någon annan i hushållet var intresserad av det så hade han sagt nej! Pojkar alltså :P men skulle ju med Linda så det ordnade sig :) Ja ska träffa Sofia på måndag men slår en pling så kan vi töla lite. Har en sak och berätta! kRAM

    SvaraRadera