fredag 6 augusti 2010

FRIDAY

Har fredagsmys här hemma med pizza och cola. Försöker få filmen att funka, åh jag blir så frusterad när det inte vill funka. Har varit ledig både ons och tors så då passade jag på och göra lite matlådor på den nya spisen som vi skaffat.

Hektor har varit dålig med i onsdags natt så spydde han 2 ggr, så det var bara och gå upp och torka :P På dan var det dags igen ett par gånger. Vi vet inte vad det blev med honom, om det var nått olämpligt han fick i sig. Läste på nätet att man kunde ge kokt fisk så Hektor har gått på en fiskdiet nu :) Idag har det gått bra och han är pigg och glad som vanligt!

Helgen bjuder på jobb och på söndag kommer family hit på middag, för att fira både mamma som fyller år och pappa som fyllt men som var bortrest när han fyllde.

Kikar lite på DN-galan,sen blir det film.
Vad ska ni göra i helgen?

/E

2 kommentarer:

  1. Så skönt att Hektor-ponken är bättre! :)
    Ska du jobba i helgen? Gött med ledigt för dig som har jobbat så mycket. Jag ska jobba hela helgen men ser fram emot besök av mor o far på söndag och ledigt på måndag och tisdag. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får ledigt den 26 så att vi alla kan ses! =)
    Trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas hoppas Anna!

    Imorgon hoppas jag på att det är bra väder, tyvärr ser det inte ut som det. För vi tänkte åka till Gröna Lund. Om det inte blir det så kanske det blir shopping i Västerås istället. Blev äntligen klar med sista uppgiften idag så nu kan jag ta lite ledigt.

    Hoppas det gick bra med filmen tillslut och kul att Hektor verkar må bättre.
    Kramar!

    SvaraRadera