lördag 17 april 2010

ÄNNU ETT DOP




Börjar känna mig väldigt gammal. Två dop två helger på raken. Kanske är det bara ett sammanträffande? Har som sagt åkt ner till Mellerud på dop idag. Gick rätt bra och åka och som tur slapp jag köra. Med oss i baksätet hade vi Sara. Det var kul och träffa familjen Forhag-Lundin och alla andra vänner som man känner. Gick snabbt i kyrkan och sen var det smörgåstårta och vanlig tårta. Behöver jag nämna att jag är M-Ä-T-T? Fick gosa lite med Melwin på slutet också, var ganska nära att jag tänkte ta med honom hem kan jag säga :) Ikväll blir det inte många knop blir nog Millenium skulle jag tro. Är riktigt sugen på och gå ut och festa. Men har varit fullt upp de senaste helgerna. Känns som man borde ta tillvara på den sista studenttiden med alla härliga människor. Kan inte fatta att vi alla sprids för vinden snart :´( Är på jakt efter en skön baden-baden-stol som man kan ha som läs/mysfåtölj på balkongen. Men än har jag inte hittat den rätta. Hej hopp allihopa!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar