onsdag 21 april 2010

APRILVÄDER

Imorse när jag gick upp tiidigt (06:00)så märker jag att det börjar snöa när jag äter frukost. Blev lite förvånad faktiskt men kan ju bruka vara såhär i april med vädret. Fortsatt har det idag snöat till och från, regnat och bort emellan har även solen skinit. Skumt!
Hade seminarium i morse och opponerade varandras teoriavsnitt i c-uppsatsen. Vi fick mycket bra kritik vilket var roligt och skönt. Känns bra och veta att vi är på väg mot rätt håll. Satt kvar i skolan och skrev lite ett tag.
När jag kom hem kunde jag inte låta bli att ta en powernap. Gud så skönt så nu har jag varit produktiv nu på kvällen. Deklarerat,diskat och även kikat in lite kläder. Pratade med fina Anna som är hemma från Sälen. Längtar att träffa dig. Inser verkligen vad ni gör för mig och mitt välmående alla underbara vänner :) Ska ta en shoppingdag på fredag. Då ska jag köpa:
Festskor:


Träningsskor:
REEBOK DMX DAZZLE II MID W
Träningsskor/REEBOK DMX DAZZLE II MID W från stadium.se


Kanske dessa:


eller dessa:


Kommer bli en del skor alltså, förhoppningsvis :)
Nu ska jag kika lite på tv.

/E

4 kommentarer:

  1. Oh, det är skor som står på shoppinglistan alltså. Men det blir kul, ser fram emot att kliva in i rollen som shoppingassistent igen :) Ses på fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. haha ja det blev så :)Det gör vi! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag röstar definitivt på de första skorna! Snygga! Hoppas ni får en trevlig shopping tur, synd att jag är här och ni där :( Kram

    SvaraRadera
  4. Mm dem är redan givna men var 100 kr rabatt vid köpa av två så får se om de andra är någe bra. Haha typiskt mig och uttnyttja alla rabatter som finns :p vi tänker på dig när vi springer ut och in ur alla butiker. <3 miss u

    SvaraRadera