måndag 5 april 2010

JAHAPP

Vår egen lilla påskgumma! :D
Igår gick jag runt på balkongen i linne och det var 25 grader på balkongen! Idag snöar det och solen lyser helt med sin frånvaro. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men det där brukar ju fort lösa sig. Har nyss vaknat och känns som jag skulle kunnit sovit hur länge som helst. Igår började jag som sagt röja undan och vårstäda på balkongen. Ska bara hitta nått bra och hänga upp gardinerna med. Tips mottages gärna! Sen är det ju lite smågrejer till som ska fixas, men det känns bra så långt. Förra inlägget blev det nått knas med :P ska se om jag kan fixa det. Nej nu blir d frukost! Hoppas dagen blir bra :)
/E

3 kommentarer:

  1. HAHAHAAA!! fy fan va bra! önskar jag också hade en hund som jag kunde klä ut sådär. får försöka tränga på tyson ngt nästa ggn jag går ut med honom :D

    SvaraRadera
  2. hehe visst är han sööt! mm det tycker jag :)

    SvaraRadera